Suflete pereche – John Marrs. Recenzie

Buna! Astazi am revenit cu recenzia cartii ,,Suflete pereche”, o carte care mi-a captat atentia datorita copertei, dar si a recenziilor pozitive pe care le-a primit atat la noi, cat si in afara. Vazand ca majoritatea persoanelor pe care le urmaresc au avut o experienta pozitiva cu aceasta carte, a trebuit sa o adaug cat mai rapid pe TBR.

Cum iti gasesti perechea? Foarte simplu: iti faci un test ADN si, in scurta vreme, urmeaza sa fii potrivit cu partenerul perfect. Aceasta este promisiunea companiei Potriveste-ti ADN-ul, care a descoperit gena capabila sa determine sufletul pereche. Milioane de oameni din intreaga lume au beneficiat de serviciile companiei. Dar exista si dezavantaje: distrugerea multor relatii si schimbarea conceptiilor despre iubire si romantism. Cinci oameni au primit vestea ca au fost „Potriviti”. Fiecare urmeaza sa-si cunoasca adevarata dragoste, dar nu tuturor le este garantata fericirea. Pentru ca pana si sufletele pereche pot avea secrete infi oratoare…

Suflete perecheJohn Marrs. Scurta prezentare

In carte urmarim perspectiva a 5 personaje diferite, urmarind efectul pe care acest test ADN il are asupra fiecarui personaj. O urmarim pe Mandy, o femeie care a trecut printr-un divort, dar care spera ca testul ii va gasi sufletul pereche alaturi de care isi va intemeia mult dorita familie. Christopher este un criminal in serie, un psihopat, care a reusit sa scape de ghearele politiei din Londra. Acesta este potrivit cu Amy, politista care investigheaza crimele sale. Jade este potrivita cu Kevin, dar acesta se afla tocmai in Australia, iar banii nu ii permit sa il viziteze. Nick si logodnica lui decid sa faca testul pentru a afla daca sunt suflete pereche, dar odata cu acest test, lucrurile se vor schimba radical. Ellie este o femeie de succes, care este sigura ca nu isi va gasi sot, pana cand testul ii va demonstra contrariul, potrivind-o cu sufletul ei pereche.

Chiar daca stilul de scriere este putin atipic, cartea se citeste extrem de repede, iar fiecare capitol se incheie cu un mic plot twist, pentru urmatoarele 4 capitole fiind nevoit sa astepti continuarea personajului tau preferat. Dupa ce am vazut ca cele 5 perspective ale cartii nu se intersecteaza, nu am stiut cum autorul va reusi sa lege povestea, insa finalul a fost mai mult decat speram. Pana la final am inceput sa ma atasez de fiecare personaj, chiar daca pe parcursul cartii m-au calcat uneori pe nervi. Nick a fost si va ramane preferatul meu, probabil alaturi de Jade.

Cartea este disponibila pe Libris.ro, alaturi de celelalte carti ale autorului, disponibile atat in romana, cat si in engleza.

In ultimele 100 de pagini cartea mi-a demonstrat ca tot ce credeam nu este adevarat si am primit cele mai impresionante plot twist-uri. Am adorat concluzia pe care au primit-o majoritatea personajelor, in special Christopher. Sincer, as mai citi inca 10 carti care urmaresc aceasta premiza, sau chiar as mai citi despre aceste personaje.

Dupa ce am avut o experienta atat de buna cu acest autor, voi incerca si cealalta carte tradusa la noi ,,Pasagerii”, avand de asemenea o premiza interesanta, dar despre care nu am auzit la fel de multe lucruri.