Cei sapte soti ai lui Evelyn Hugo – Taylor Jenkins Reid. Recenzie

Buna si bine v-am regasit. Astazi vreau sa va vorbesc despre cartea ,,Cei sapte soti ai lui Evelyn Hugo”, o carte pe care am tot vazut-o recomandata si care si-a facut loc rapid in topul cartilor preferate. Am vrut de luni bune sa incerc aceasta carte, dar mereu am amanat-o pentru ca fictiunea istorica nu este neaparat genul meu de carte. Ma bucur ca mi-am facut curaj sa ies din zona de confort si sa citesc aceasta carte minunata.

Aflata in amurgul vietii, Evelyn Hugo este in sfarsit gata sa spuna adevarul despre stralucitoarea si scandaloasa ei viata. Dar cand o alege pentru aceasta intreprindere pe Monique Grant, o jurnalista cvasinecunoscuta, nimeni nu este mai uimit decat Monique insasi. De ce ea? De ce acum?
Monique nu traverseaza chiar cea mai fericita perioada. Sotul a parasit-o, iar viata ei profesionala bate pasul pe loc. Indiferent de motivul pentru care Evelyn a ales-o, tanara este hotarata sa profite de aceasta ocazie nesperata pentru a-si dinamiza cariera.
Convocata in luxosul apartament al lui Evelyn, Monique asculta fascinata in timp ce actrita isi deapana povestea. De la drumul catre Los Angeles in anii ’50 pana la decizia de a parasi lumea divertismentului in anii ’80 si, bineinteles, cele sapte mariaje, Evelyn evoca totul, vorbind despre ambitie nemiloasa, prietenie neconditionata si o mare dragoste interzisa. Monique incepe sa se lege sufleteste de legendara vedeta, dar, pe masura ce povestea lui Evelyn se apropie de incheiere, jurnalistei ii devine clar ca propria viata se intersecteaza cu destinul actritei intr-un mod tulburator.

Cei sapte soti ai lui Evelyn HugoTaylor Jenkins Reid. Scurta prezentare

Povestea lui Evelyn m-a captivat inca de la primele pagini, aceasta incepand a oferi cate o piesa din marele puzzle care o reprezinta pe faimoasa actrita. Monique este aleasa de Evelyn pentru a-i scrie biografia, legatura dintre cele doua fiind un mister pe tot parcursul cartii. Am crezut ca am deslusit acest mister, insa cat de tare m-am inselat si cat de distrusa am fost la final.

Fiecare pagina citita ne dezvaluie cate putin din cele sapte casatorii ale lui Evelyn, iar treptat vom primi si identitatea persoanei pe care Evelyn a iubit-o cu adevarat. Dar cartea nu se rezuma doar la atat, complexitatea personajelor o diferentiaza de restul cartilor, oferindu-i o noua dimensiune. Toate personajele sunt speciale si perfecte, datorita imperfectiunii de care dau dovada.

Cartea este disponibila pe Libris.ro.

Asa cum doreste si ea sa transmita, Evelyn nu se considera o persoana buna. Ea este o femeie puternica, care a manipulat, a facut orice pentru a ajunge unde si-a dorit, dar care in acelasi timp a facut orice pentru persoanele pe care le-a iubit.

Cei sapte soti ai lui Evelyn Hugo a fost una din cartile pe care nu le-am putut pune jos si mi-am dorit sa aflu ce secrete mai ascunde faimoasa si misterioasa actrita.

Dupa cum am spus, personajele sunt imperfecte, toate au luat decizii pripite, sunt orgolioase, manipulatoare, dar asta le face unice, interesante si memorabile. Atat Evelyn, cat si Celia au dat dovada de imaturitate si orgoliu, dar odata ce se maturizeaza, invata sa lase prejudecatile in urma.

Recomand cu mare drag ,,Cei sapte soti ai lui Evelyn Hugo”, chiar daca nu esti fan fictiune istorica. Dupa ce am terminat aceasta carte a trebuit sa incerc si Daisy Jones and The Six care s-a ridicat de asemenea la nivelul asteptarilor mele. Aceasta abordeaza un subiect putin controversat, perfect pentru a starni conversatii intre prieteni(cei care au citit, stiu despre ce vorbesc), care va ramane cu tine mult timp dupa terminarea lecturii. Abia astept sa incep si cea mai noua carte a autoarei, ”Malibu Rising”, care este tot o fictiune istorica.