Infernul Pasiunii (volumul #1) de Carolina Hills – Recenzie

Infernul Pasiunii – Carolina Hills

Bună, dragi cititori, și bine v-am regăsit la o nouă recenzie. Astăzi o să vă vorbesc despre Infernul pasiunii, primul volum dintr-o serie semnată Carolina Hills , care și-a făcut lansarea pe piață de curând la editura Vesper Books.

Carolina Hills este o autoare care își construiește cu migală personajele, tinzând să le presare personalitățile atât cu calități, cât și cu defecte. Mason și Karin, protagoniștii romanului, sunt personaje reale, în care cititorul se poate regăsi, grație fricilor, gândurilor, sentimentelor sale. Acțiunea primului volum are rolul de a-i prezenta pe aceștia în mediul în care activează, accentul punându-se atât pe primelor sale interacțiuni, cât și pe modul în care sunt în preajma personajelor secundare.

Autoarea romanului dă dovadă de o atenție deosebită în ceea ce privește detaliile ce țin de construcția personajelor, iar acțiunea este bine plasată în spațiu, locurile în care își desfășoară acțiunea personajelor fiind cât se poate de verosimile.

Cartea este structurată în capitole ce alternează perspectiva, astfel că putem să privim lucrurile atât din perspectiva lui Mase, cât și a lui Karin. În acest mod ajungem să îi cunoaștem mai bine și reușim să îi portretizăm atât fizic, cât și moral, în imaginația noastră. Capitolele cărții poartă titluri sugestive conținutului, iar detaliile presărate în interiorul cărții sporesc imaginea estetică a acesteia.

Infernul pasiunii – părere personală!

Mase și Karin mi-au ținut companie în primele zile de toamnă și mi-au adus un ditamai zâmbetul pe buze de fiecare dată când reveneam la povestea lor. Încă de când a fost anunțată publicarea acestei cărți, am fost tare entuziasmată să o citesc integral.

Pe Mase și pe Karin îi mai cunoscusem în mici fragmente de pe grupul de Facebook al autoarei și mă declarasem încă de pe atunci cucerită de modul în care aceștia interacționau. Cred că cel mai bun cuvânt care poate să le definească relația este “nebunie”. Aparent, nu au nimic în comun, însă extremele se atrag, iar în momentul în care drumurile li se intersectează, cei doi realizează cât de puternică este conexiunea pe care o nutresc unul pentru celălalt.

Stilul de scriere al autoarei m-a cucerit, căci acțiunea a decurs lin și firesc, iar personajele au fost creionate într-o manieră cât mai actuală vremurilor noastre. De asemenea, reperele temporale și spațiale au fost foarte bine delimitate, astfel încât firul imaginar al acțiunii a putut să fie urmărit cu ușurință. Nici nu mi-am dat seama cum a trecut timpul în timp ce citeam, căci Mase și Karin au reușit să mă țină conectați în poveste de la început până la sfârșit.

Karin, o tânără în varsta de 23 de ani, este o fire extrovertită, care se bucură din plin de anii de studenție. Doar că viața i se schimba radical din momentul în care acceptă să participe la un joc prostesc organizat de frăția facultății. Protagonista este nevoită să ducă la bun sfârșit o provocare pentru a fi validată de grupul de prieteni în care se învârte, iar provocarea este una dintre cele mai grele. Karin trebuie să se strecoare în vestiarul temutului Mason Cross, cunoscut pentru victoriile din ring, și să îi fure tricoul norocos.

Mase și-a clădit un renume în lumea boxului, grație ambiției și talentului cu care reușește să își înfrângă adversarii. La o primă vedere, ai impresia că este doar un bărbat arogant și superficial, însă substraturile lui sunt mult mai adânci decât atât. Este un personaj complex, cu defecte și calități, însă care are valori bine stabilite și care știe să delimiteze granițele binelui și răului.

Cartea este disponibilă pe site-ul celor de la Vesper Books !

A fost o reală plăcere să observ modul în care interacționează la început cei doi protagoniști și cum ajung să se cunoască treptat, fără a grăbi lucrurile. Ambii poartă în spate povara unui trecut în care durerea și lacrimile au fost prezente mai mereu și care încă îi afectează și în prezent.

Relația dintre Mase și Karin încă nu este consolidată în această carte, deci să nu aveți așteptări de acest gest. Ne sunt prezentate primele lor interacțiuni, urmând ca în celelalte volume să asistăm la ascensiunea legăturii pe care aceștia o împărtășesc.

Vă recomand din toata inima această carte. Mase și Karin m-au cucerit din prima, iar acum astept cu nerăbdare să citesc și volumul următor pentru a vedea cum avansează relația lor.