Ruckus de L. J. Shen – Recenzie

RuckusL. J. Shen

Bună, dragi cititori, și bine v-am regăsit la o nouă recenzie de carte. Astăzi vreau să vă vorbesc despre ,,Ruckus”, cel de-al doilea volum al seriei ,, Păcătoșii din orașul tuturor sfinților” semnat L. J. Shen și apărut la editura Epica. În primul volum al seriei îi avem protagoniști pe Vicious și Emilia, iar în acesta acțiunea este concentrată asupra lui Dean (cel mai bun prieten al lui Vicios și, totodată, fostul iubit al Emiliei) și Rosie (sora Emiliei).

Recunosc că am fost destul de sceptică la început, căci experiențele mele anterioare cu scrierile autoarei nu au fost tocmai plăcute, Vicious nefiind absolut deloc o carte pe gustul meu. Însă, în Ruckus lucrurile au stat diferit, căci protagonistul a știut cum să se comporte cu femeia din viața lui fără a o umili.

Ruckus este o carte ideală dacă sunteți în căutarea unei lecturi de dragoste, potrivită pentru o vară călduroasă ca aceasta. Acțiunea nu este foarte palpitantă și nu avem cine stie ce întorsături de situație, însă pentru mine a fost o carte potrivită de pus în bagaj. Dean și Rosie au reușit să mă prindă în mrejele poveștii lor încă de la bun început și m-am lăsat încet, dar sigur, cucerită de aroganța lui Dean și sensibilitatea lui Rosie.

Rosie
Se spune ca viata e o minciuna frumoasa, iar moartea, un adevar dureros. Asa e. Nimeni nu m-a facut sa ma simt asa de vie precum tipul care imi aduce aminte mereu ca timpul meu e limitat. Pentru mine, el e fructul splendid si interzis. Eroarea ispititoare care contrazice adevarul meu brutal si neinduplecat. Si, pe deasupra, e fostul iubit al surorii mele. Inainte sa ma judecati, ar trebui sa stiti ceva. Eu l-am vazut prima. Eu l-am dorit prima. Eu l-am iubit prima. Unsprezece ani mai tarziu, a reaparut in viata mea, cerand sa-i acord inca o sansa. Dean Cole vrea sa fie Calaretul meu de Arama. In sfarsit, cavalerul meu in armura stralucitoare a aparut. Sper sa nu fie prea tarziu.

Dean
Se spune ca stelele cele mai stralucitoare se sting cel mai repede. Asa e. Ea imi pune inima pe jar. Are replici usturatoare, indrazneala cat cuprinde si o inima uriasa. Intr-o lume cenusie, ea sclipeste precum Sirius. Acum unsprezece ani, soarta ne-a despartit. De data asta, soarta n-are decat sa incerce sa mi-o ia! Sa o induplec pe Rosie e o adevarata batalie, dar sunt obisnuit sa obtin intotdeauna tot ceea ce vreau. Rosie LeBlanc va afla in curand cat de aprig pot sa ma lupt. Sa o cuceresc va fi cea mai dulce victorie.

Dacă ați citit primul volum, atunci știți faptul că Dean a fost iubitul Emiliei, sora lui Rosie, și tocmai din acest motiv am crezut că o să îmi fie puțin inconfortabil să le citesc povestea. Însă după ce am cunoscut-o mai bine pe Rosie și mi-am dat seama că relația ei cu Dean este fundamental diferită față de ce a avut sora ei, am reușit să trec cu ușurință peste.

Îl cunoșteam pe Dean Cole încă din Vicious ca pe un bărbat căruia îi place să îți trăiască viața la extreme. Bogat, arogant și cu impresia că are lumea la picioare, Dean crede că poate obține tot ce își dorește grație banilor, cât și fizicului de invidiat.

Rosie sau “micuța LeBlanc” așa cum preferă să îi spună Dean, este singura persoană din viața lui care îi pune bețe în roată și nu îi cedează precum el și-ar dori. Bărbatul este conștient că șansele de a avea o relație cu sora fostei sale iubite sunt extrem de reduse, însă asta nu îl oprește din a tânji după ea.

În ceea ce o privește pe Rosie, fata este serios bolnavă, ducând de când se știe o luptă continuă cu fibroza cistica. Familia o vede ca pe o persoană slabă, ce trebuie cu orice preț ocrotită și așa reușește să îi sugrume personalitatea și dorințele. Tot ce își dorește Rosie este să fie privită pentru prima dată în viața ei ca o persoană reală și să fie o fată normală, lipsită de programări la doctor și de medicamente luate cu pumnul în fiecare zi.

Dean și Rosie au în întreg istoric împreună, însă de pe vremea liceului, însă faptul că bărbatul a ales-o pe sora ei, o face pe Rosie să se închidă în ea și pentru mulți ani trăiește cu inima frântă din cauza lui. Dean este conștient că a fost împreună cu sora greșită, iar în acest volum își propune să îi demonstreze lui Rosie că ea este fata pe care și-o dorește cu adevărat în viața lui.

Cartea este disponibilă pe Libris.ro!

După atâția ani în care stau despărțiți și nu mai stiu nimic unul de celălalt, drumurile lui Dean și Rosie se intersectează datorită lui Vicious și Emilia. Tensiunea sexuală este si mai mare de data aceasta, iar miza jocului este mai importantă.

Dacă Dean reușește să înfrânga demonii trecutului și dacă Rosie iese triumfătoare din lupta cu boala, o să aflați dacă citiți cartea.

Pentru mine, Ruckus a fost o lectură ideală pentru o zi însorită la plaja. Rosie și Dean au reușit să mă țină prinsă în povestea lor.