Adevărul de Elle Kennedy – Recenzie

AdevărulElle Kennedy

Bună, dragi cititori, și bine v-am regăsit la o nouă recenzie de carte. Astăzi vreau să vă vorbesc despre ,,Adevărul” cel de-al treilea volum al seriei ,,Off-Campus” semnat Elle Kennedy și apărut la editura Epica. Nu cred că este o noutate faptul că o ador pe autoare, îi ador stilul de scriere și nu cred că o să fie o mare surpriză dacă vă zic că am citit cartea aceasta în câteva ore, pentru că nu am putut să o mai las din mâini.

Elle Kennedy are un stil unic de a scrie, căci mereu reușește să aducă umor în cărțile sale și să ajungă la inima cititorului prin intermediul unor personaje nebune, amuzante, dar care nu întrec limita prin gesturi sau vorbe. Relațiile pe care le portretizează autoarea sunt sănătoase, iar protagoniștii pe care reușește de fiecare dată să îi creioneze au ceva special care te cucerește din prima.

Dean, protagonistul acestui volum, mi-a atras atenția încă din primele două volume, el fiind favoritul meu dintre toți băieții conturați de autoare. Este un băiat asumat, căruia nu îi pasă de ce zice lumea și care își trăiește viața după cum îi place, la intensitate maximă.

Cartea a fost foarte bine structurată și am citit cu sufletul la gură fiecare pagină. La unele scene aveam lacrimi în ochi din cauza glumelor sau situațiilor jenante în care erau puși protagoniștii. Dean și Allie nu experimentează genul de dragoste la prima vedere, iar farmecul constă tocmai în faptul că întreaga carte conține capitole din ambele puncte de vedere și așa putem să vedem etapele relației lor.

Allie Hayes traieste o criza existentiala. Momentul absolvirii se apropie, si totusi ea inca nu s-a hotarat ce va face dupa facultate. Chiar mai rau, sufera dupa ce a pus capat unei relatii indelungate cu iubitul ei. Cu siguranta, sexul de consolare nu este o solutie, insa chipesul hocheist Dean Di Laurentis este irezistibil. Prin urmare, ce o costa sa se cupleze cu unul dintre starurile echipei de hochei a universitatii? Dar – isi promite Allie – o s-o faca o singura data, pentru ca viitorul ei este incert si nu are de gand sa-si complice mai mult viata incurcandu-se cu regele aventurilor de o noapte. Dean Di Laurentis are parte de orice isi doreste: fete, faima si popularitate. Inainte de Allie, nicio fata nu l-a mai trimis la plimbare dupa prima noapte petrecuta impreuna. Dean e uluit. Inca nu se simte pregatit sa renunte la frumoasa blonda. In timp ce se straduieste sa o cucereasca in adevaratul sens al cuvantului, apar situatii neprevazute care il fac sa se intrebe daca nu cumva a venit timpul sa i se dedice unei singure fete… si iubirii.

Adevarul, cea de-a treia carte a seriei Off-Campus, aduce în prim plan povestea de dragoste dintre Dean și Allie, două personaje cu care deja ne-am familiarizat încă din primele două volume.

Allie este o protagonistă îndrăzneață, asumată și plină de viață, pregătită oricând să își susțină prietenii cei mai buni în deciziile pe care aceștia le fac. Chiar dacă toate par că merg de minune în viața ei, Sean, iubitul lui Allie, încearcă să o controleze mereu pe aceasta și îi interzice să urmeze cariera în actorie pe care fata și-o dorește.

Allie dă dovadă de putere în momentul în care decide să renunțe la relația lungă pe care o avea cu Sean, reușind astfel să scape din ciclul vicios în care se afla.

Dean, pe de altă parte, intră ușor în tipologia bărbatului aventurier, care se plictisește rapid de fetele care intră în viața lui.

Însă noaptea petrecută împreună cu Allie anulează posibilitatea ca el să mai fie împreună cu o alta. Cei doi încep o relație cu beneficii, însă în timp ce ajung să se cunoasca Dean și Allie ajung să se implice din ce în ce mai mult emoțional.

Cartea este disponibilă pe Libris.ro!

Scrierile lui Elle Kennedy nu trebuie deloc să lipsească din biblioteca voastră, mai ales dacă sunteți pasionați ai cărților romance.

Povestea lui Dean și Allie este plină de obstacole, însă vă asigur că, la final, călătoria merită toată atenția voastră.