Greseala – Elle Kennedy. Recenzie

Bună! Astăzi vreau să vă vorbesc despre ,,Greșeala, carte care se numără printre favoritele de anul acesta. Am citit primul volum luna trecută și așa am descoperit o autoare care știe să construiască povești de dragoste pline de umor, dar și de sensibilitate. Modul de scriere, cât și personajele bine construite mi-au ajuns la inima încă din primele capitole și tocmai din acest motiv am vrut să citesc și volumul 2 al seriei Off-campus, carte ce-l are drept protagonist pe Logan, prietenul cel mai bun al lui Garrett din Pactul. Vreau să vă anunț încă de pe acum că întreaga serie include 4 volume, dintre care doar primele 2 au fost traduse momentan, fiecare roman prezentând povești de dragoste individuale, unice și pline de umor.

GresealaElle Kennedy. Scurta prezentare

Dacă primul volum mi-a plăcut foarte mult și am rămas impresionată de conexiunile dintre personaje, în cel de-al doilea volum paginile au fost citite pe nerăsuflate și am ajuns să finalizez în 5 ore, o carte de aproximativ 400 de pagini. Pur si simplu, nu am mai putut să las cartea din mână, iar timpul și-a pierdut din valoare atunci când interacțiunile dintre Logan și Grace creșteau.

Încă din primul volum al seriei facem cunostință cu Logan, dar în ipostaza de personaj secundar, bun prieten cu Garrett. Încă de pe atunci am început să îl simpatizez, pentru că mereu avea replicile la el și reușea să cucerească prin buna sa dispoziție. În Greșeala, trăsăturile pe care deja le remarcasem în Logan încep să fie din ce în ce mai mult aprofundate, iar câteva detalii legate de trecutul său ies la lumină.

Grace este eroina acestui volum, o tânără inocentă, studentă în primul an de facultate, care reușește să îl tulbure pe Logan încă de la prima întâlnire. Cu două firi localizate, aparent, la poli opuși, aceștia încearcă să inhibe atracția ce se naște între ei. Însă asta nu durează foarte mult timp, pentru că Logan simte o conexiune nemaintalnita cu Grace și încearcă să găsească în brațele ei consolarea de care are atât de multă nevoie.

Cu toate acestea, Logan face o teribilă greșeală, iar relația frumoasă pe care reușise să o clădească cu Grace se surpă rapid. Fata pleacă în străinătate timp de trei luni, iar la întoarcere din fata timidă și inocentă se transformă într-o persoana plină de încredere în forțele proprii, reușind astfel să amplifice atracția lui Logan pentru ea. Și așa începe jocul. Grace deține regulile, iar acum Logan este cel care va juca după ele.

Ti-a atras atentia? Cartea este disponibila pe Libris.ro

Povestea lui Logan si Grace a fost tare simpatică, iar stilul de scriere a fost unul destul de lejer, aşa că am reuşit să o citesc destul de repede, fără să fac pauze prea mari. Ca și în primul volum, autoarea a nuanțat totul cu mult umor, dar și cu pasaje pline de romantism Mi-a plăcut maxim de “Logan cel pus în dificultate de Grace”, pentru că mereu reușea să îmi aducă un zâmbet pe buze (mai ales atunci când a fost nevoit să îndeplinească cerințele de pe lista lui Grace). Dar, dincolo de asta, mi-a plăcut de Logan cel altruist, dispus să pună nevoile familiei pe primul loc. Mi-a plăcut de Logan cel sensibil și rușinos (mereu mă topeam când obrajii i se făceau roșii). Şi Grace a fost tare drăguță. Mi-a plăcut transformarea prin care a trecut în vara petrecută la Paris. A știut cum să îi țină piept lui Logan și nu a intrat în tiparul fetei plăpânde. Am apreciat faptul că a știut cum să gestioneze situațiile din viața ei, dar mi-ar fi plăcut ca, la final, ea să fie cea care încearcă să remedieze problema din familia lui Logan. Pur si simplu, am simtit că trebuia să fie mai detaliată partea aceea.

Vă recomand cartea dacă sunteți în căutarea unei lecturi uşoare, romantice şi amuzante. Acum de-abia aştept să apară și volumul 3, pentru a afla cum stau treburile şi cu Dean (el mi-a atras atenția încă din primul volum).