Saga Vol. 2 – Brian Keller Vaughan. Recenzie

Bună! Astăzi vreau să vă vorbesc despre cel de-al doilea volum din seria ,,Saga”. După cum bine știți, primul volum mi-a plăcut foarte mult, așa că am aștept cu nerăbdare apariția continuării, pentru a vedea prin ce tip de scene o să mai treacă personajele. Înainte de a începe să vorbesc punctual despre romanul grafic, vreau să punctez faptul că experiența mea cu acest tip de conținut este destul de redusă, însă, de acum înainte, benzile desenate vor ocupa un loc special în inima mea. Am rămas surprinsă de complexitatea pe care o poate reda o astfel de lucrare, așa că o să mai caut cărți de acest tip.

Saga Vol. 2 – Brian Keller Vaughan. Scurtă părere.

Cartea are doar 150 de pagini, care se citesc în ușurință în mai puțin de două ore, așa că voi încerca să nu vă dau prea multe informații legate de conținut, pentru că nu vreau să vă stric bucuria lecturii.

După finalul primului volum, am știut că lucrurile se vor complica și mai tare în continuare. Cei doi îndrăgostiți, Marko și Alana, provin din lumi aflate în plin război, însă în tot acest haos, dragostea își face loc, iar micuța Hazel, fiica lor, este pusă într-un pericol constant. Și așa începe adevărata luptă pentru supraviețuire.

Combinând cu măiestrie genul SF, cu lumea Star Wars, volumul doi din ,,Saga” aduce în atenția cititorului, un Univers total nou, în care noua familie formată înfruntă armatele trimise pentru a-i captura, asasini sau creaturi extraterestre, toate acestea având un unic scop: distrugerea și pedepsirea celor care au avut curajul să pună la îndoială legile, care guvernau lumile, din care fiecare făcea parte.

Recunosc că volumul doi mi-a plăcut mai mult decât primul și, din câte am auzit, seria devine mai bună cu fiecare volum citit. Am adorat complexitatea acțiunii, umorul ce mai reieșea uneori din replici, cât și faptul că personajele au trăit în permanență într-o stare de alertă, doar pentru a supraviețui. Universul în care am pășit a fost țesut cu maximă atenție, iar personaje fabuloase au condimentat și mai tare acțiunea.

Încă de când am început primul volum al seriei, am știut că o să îmi placă, însă asta nu îmi diminuează din fascinația cu care urmăresc acum tot ceea ce se întâmpla în cărți. Seria m-a prins foarte tare de la primele pagini, iar factorul care m-a cucerit pe mine să mă îmi doresc și mai mult, este stilul alert și dinamic de a prezenta fiecare eveniment.

Acest roman grafic este disponibil pe Libris.ro.

Dacă în primul volum, Universul este conturat și cititorul își face timid locul în acțiune, în cel de-al doilea volum am fost mult mai pregătită pentru ce avea să se întâmple și m-am bucurat din plin de această lume unică și interesantă.

De asemenea, ilustrațiile au avut un mare rol în a mă face să înțeleg și mai bine povestea. Toate au fost atent realizate, însă conținutul grafic este de 18+, așa că trebuie să țineți cont de asta, înainte de a începe seria.

Concluzionând, cel de-al doilea volum din ,,Saga” este scris într-un mod și mai alert decât primul. Sunt sigură că această serie devine mai bună cu fiecare volum publicat, așa că de-abia aștept să văd ce se va întâmpla în continuare.