Anatomia unei inocente furate – Marina Neagu. Recenzie

Buna! Astazi am revenit cu recenzia cartii ,,Anatomia unei inocente furate”, scrisa de Marina Neagu, o noutate a editurii Quantum. Aceasta carte mi-a atras atentia inca de cand a fost anuntata prin subiectul abordat, iar faptul ca este scrisa de una din autoarele mele preferate este un bonus. Dupa cum spune si autoarea la inceput, aceasta carte contine scene explicite de agresiune fizica, verbala si sexuala, adresandu-se publicului matur. In aceasta carte am descoperit un stil complet diferit al autoarei, dar care nu a fost exact pe placul meu. Nu sunt mare fana a naratiunii la persoana a III-a, iar faptul ca a fost plina de descrieri de ,,umplutura” care doar ingreunau actiunea nu m-a ajutat. Am citit toate cartile publicate pana acum de la autoare, iar despre volumul 2 al seriei Urlet in tacere am vorbit aici.

O tanara studioasa, cu o inteligenta uimitoare.

Visuri care promit sa devina realitate pana la ultimul.

O petrecere la care isi insoteste cea mai buna prietena.

Bautura.

Prea multa bautura.

Intuneric.

Trei barbati necunoscuti in noapte.

Si totul se prabuseste.

Anatomia unei inocente furateMarina Neagu. Scurta prezentare

Dupa cum am spus, aceasta carte abordeaza un subiect sensibil pe care autoarea a reusit sa-l abordeze impecabil. Urmarim povestea Annjei, o tanara de doar 16 ani pe care viata a pus-o la pamant intr-o seara ingrozitoare. Aripile tinerei fete au fost smulse de trei monstrii intr-o singura seara blestemata. Deoarce mama ei este intr-o stare destul de proasta de sanatate, refuza sa raporteze acest incident, fiind ajutata de medicul psihiatru Doc.

Peste 6 ani Annja hotaraste sa-si caute tatal, fiind ultima dorinta a mamei sale. La conacul tatalui sau este intampinata de cei 4 frati prin alianta: Sebastian, Bianca, Matt si Prescot, deoarece Martin, tatal ei, este plecat intr-o vacanta cu mama celor 4 frati, Patricia. Chiar daca baietii nu o accepta la inceput, Bianca vede tristetea din ochii Annjei si incearca sa se apropie de fata misterioasa. Afland ca tatal ei nu se va intoarce prea curand, Annja pleaca, spunand ca se va intoarce la momentul potrivit.

Peste cateva luni, aceasta se intoarce la conac, unde atractia dintre ea si Sebastian se amplifica. Va reusi Sebastian sa alunge demonii Annjei? Va reusi Annja sa se razbune pe cei trei agresori?

Apreciez mesajul pe care l-a transmis autoarea, dar si cauzele pe care le sustine. As fi apreciat daca demonii Annjei nu ar fi disparut atat de usor, iar relatia cu Sebastian sa nu fi fost atat de grabita. Sincer, acestea sunt lucrurile pe care i le pot resprosa. Mi-a placut si directia unica in care autoarea si-a dus cartea, mai ales plot twist-urile de la final.

Toate cartile Marinei Neagu se gasesc pe Libris.ro.

Chiar daca nu te simti pregatita sa citesti despre acest subiect, recomand cu mare drag cartile fantasy ale autoarei, perfecte pentru adolescenti. Eu as spune ca sunt 16+, iar mie mi-au placut mult mai mult acelea, lucru pentru care o numesc pe Marina Neagu una dintre autoarele mele preferate.