Miniobiceiuri – Stephen Guise. Recenzie

Bună! Astăzi am revenit cu recenzia cărții ,,Miniobiceiuri”.  Nu am auzit multe lucruri despre ea, însă m-a atras prin titlu. In septembrie încep facultatea, așa că am vrut să descopăr noi moduri prin care îmi pot crea obiceiuri bune și să fiu mai productivă. De obicei nu citesc cărți de dezvoltare personală pentru că nu cred în ele, însă am zis să-i dau o șansă.

Un miniobicei este un comportament pozitiv marunt pe care te fortezi sa-l faci in fiecare zi. Faptul ca acesta este, prin natura sa, „prea marunt pentru a da gres”, il face o strategie superioara, facila si puternica de deprindere a unui obicei. Cand vei vedea ca evoluezi constant, nu vei avea de ales si vei incepe sa ai incredere in tine insuti. Bariera din fata primului pas este atat de usor de trecut incat chiar si persoanele deprimate sau „blocate” pot sa aiba succes si sa inceapa sa-si schimbe imediat vietile. Daca ai impresia ca o flotare pe zi este prea putin, am o poveste incredibila pentru tine!

Nota: aceasta carte nu poate fi folosita pentru eliminarea obiceiurilor proaste (desi unele principii ar putea fi utile pentru a renunta la anumite obiceiuri). Miniobiceiurile sunt o strategie pentru deprinderea de obiceiuri sanatoase permanente, precum exercitiile fizice, scrisul, cititul, gandirea pozitiva, meditatia, hidratarea, consumul de alimente sanatoase etc.

MiniobiceiuriStephen Guise. Scurta prezentare

În carte ne este prezentată noua modalitate de productivitate găsită de autor: miniobiceiul. Acesta porneste de la o flotare pe zi, crescând treptat numărul, introducând astfel un miniobicei benefic în viața sa. După spusele sale, aceasta metodă i-a schimbat viața, lucru pe care îl înțeleg. Să fiu sinceră, nu mi se pare mare descoperire pentru că mulți cunoaștem această metodă de a introduce obiceiuri în viața noastră treptat.

Cu această metodă mă motivez să citesc minim 10 pagini, un număr rezonabil chiar și pentru o zi aglomerată. Aceste miniobiceiuri pot fi adaptate în funcție de nevoile fiecaruia. În opinia mea, cartea aceasta pornește de la deviza: pași mici, succese mari. Cartea se citeste destul de usor si este împărțită în mai multe sectiuni, dezbatand in amănunt fiecare detaliu despre miniobiceiuri. Autorul vorbeste chiar si despre funcțiile creierului si rolul pe care el il joaca în acest caz.

Cartea este disponibila pe Libris.ro.

Daca ai nevoie de un impuls pentru a te motiva, aceasta carte este solutia. Pe mine m-a ajutat sa imi setez cateva miniobiceiuri de care sper sa ma tin pe viitor.