Sora mea, ucigasa in serie – Oyinkan Braithwaite. Recenzie

2 Replies

Buna! Astazi am revenit cu recenzia cartii ,,Sora mea, ucigasa in serie”, un Mystery/Thriller recent publicat in colectia Musai a editurii Art. Despre aceasta carte stiam din 2019, cand a fost nominalizata la premiile Goodreads si recomandata de booktuberii straini.  Nu obisnuiesc sa citesc carti pentru popularitatea lor, insa subiectul ei m-a intrigat si a ajuns rapid pe TBR-ul meu.

Sora mea, ucigasa in serie este o comedie neagra despre cum sangele e mai gros – si mai greu de scos din covor – decat apa. Cand primeste un telefon de la sora ei in timpul cinei, Korede stie de ce are nevoie pentru intalnirea care urmeaza: manusi de cauciuc, clor, nervi de otel si un stomac puternic. E deja al treilea iubit de care se descotoroseste Ayoola – dupa spusele ei in legitima aparare – si al treilea loc al crimei pe care Korede trebuie sa-l curete pana la ultimul coltisor.

Poate ca ar fi bine sa se duca la politie, dar isi iubeste sora si stie si ea ca familia trebuie pusa mereu pe primul loc. Insa il mai iubeste si pe barbatul care a ajuns de curand in bratele Ayoolei si risca sa sfarseasca cu un cutit in spate. Acum ramane sa-si dea seama cum sa evite varsarea de sange fara sa tradeze sangele care-i curge prin vene.

Sora mea, ucigasa in serieOyinkan Braithwaite . Scurta prezentare

In carte urmarim povestea celor doua surori:Ayoola, care isi ucide iubitii, si Korede, care curata mizeria lasata de sora ei. O premiza destul de interesanta, care mi-a captat atentia imediat si nu m-a lasat sa inchid cartea. Dupa cum spune si titlul, Ayoola este o ucigasa in serie, ajungand la victima cu numarul trei, un numar care poate sa creasca alarmant fara intervenia surorii sale. Korede isi acopera sora mai mica pentru ca sangele ei ii curge prin vene, ajutand-o sa curete locul crimei si sa ascunda cadavrul.

Dar totul ia o intorsatura neasteptata atunci cand Ayoola se indragosteste de prietenul Koredei, cea din urma intuindu-i soarta inca de la inceput. De aici cartea continua sa te socheze constant prin complexitatea ei redata in doar 230 de pagini.

Cartea este disponibila pe Libris.ro

Sincer, mai mult despre plot nu as vrea sa dezvalui, mai ales ca este un thriller, iar acestea trebuie sa te socheze pe moment. Am fost uimita de scrisul foarte mare, capitolele extrem de scurte si dialogul consistent, datorita lor am terminat cartea in aproximativ trei ore, lucru pe care nu il prevazusem.

,,Sora mea, ucigasa in serie” a reusit sa ma socheze cu fiecare pagina, dar mai ales prin acel final total neasteptat pe care nu il voi uita curand. O recomand? Daca iti place subiectul, poti sa ii dai o sansa, cu siguranta nu vei regreta alegerea facuta.