Minunea imperfecta – Andrea de Carlo. Recenzie

12 Replies

Buna! Astazi am revenit cu recenzia cartii “Minunea imperfecta” scrisa de Andrea de Carlo si publicata relativ recent la editura Rao. De curand am primit un colet mare de la editura si pentru ca nu stiam ce carte sa incep, am citit primul capitol al fiecareia. Aceasta a fost castigatoarea.

Este toamna in Provence. Primele zile reci sunt urmate de altele calde, care parca vor sa tina vara in loc. Finalul sezonului este marcat de un ultim eveniment: Bebonkers, o trupa rock populara urmeaza sa sustina un concert in scop umanitar, cu ocazia celui de-al treilea mariaj al vocalistului si liderului, Nick Cruickshank. Pregatirile sunt in toi, totul decurge conform planului, sub privirea circumspecta a viitoarei mirese.

Milena Migliari, o tanara italianca, locuieste in Fayence, un orasel din regiune si are o gelaterie unde realizeaza inghetate minunate, facand din combinarea aromelor tinta si placerea vietii ei. A decis demult ca nu o atrag barbatii, asa ca are o partenera cu care pare a avea o relatie solida. Fara prea mare convingere, la insistentele partenerei sale, Milena va incerca sa aiba un copil, drept care urmeaza sa inceapa un tratament hormonal. Nick, de asemenea, se intreaba cand si de ce a inceput sa se destrame povestea lui de dragoste…

Asa se face ca, timp de trei zile, care, initial, pareau sa confirme evolutii deja hotarate, drumul unui star rock englez se incruciseaza, intempestiv, cu cel al unei tinere italiene, si ea o artista in domeniul sau. Trei zile incredibile care vor schimba destine.

Minunea imperfecta – Andrea de Carlo. Scurta prezentare

Despre actiunea din carte cred ca a spus destule sinopsis-ul. O poveste de dragoste care se desfasoara in Italia. Toata actiunea dureaza doar trei zile si inca putin. In urma unei pene de curent, Milena este nevoita sa isi vanda inghetata cat mai repede. Aceasta primeste o comanda de zece kg, fiind nevoita sa le livreze la domiciliul starului rock Nick Cruickshank. Se poate spune ca avem dragoste la prima vedere, amandoi simtind o conexiune inca de la prima intalnire.

Pentru ca avem 300 de pagini si doar trei zile, autorul vorbeste destul de mult despre viata lor inainte de intalnire, oferindu-ne astfel detalii despre iubita lui Nick, dar si iubita Milenei. Este destul de greu sa construiesti personalitatea unui personaj in doar trei zile, insa autorul a reusit sa contureze doua personaje dragute pe care mi-am dorit sa le vad impreuna.

Desigur ca este acel final pe care toti l-am vazut inca de la inceput, dar difera de majoritatea cartilor romance unde avem la dispozitie luni pentru a creea o relatie. Nu stiu inca ce parere am despre asta. Pe de-o parte imi place misterul lasat, dar pe de alta parte, imi plac si finalurile inchise cu epilog.

Dupa cum am spus, primul capitol mi-a starnit interesul si am terminat cartea in doar o zi. Daca doresti o lectura usoara, nu neaparat romance, iti recomand aceasta carte.

Minunea imperfecta este disponibila aici, iar daca nu stiai deja, editura Rao are o super promotie. In fiecare zi poti gasi o carte la 55% reducere. Toate cartile care intra in promotie se gasesc aici.

Ai deja o carte preferata a anului 2020?