Te vad! Urlet in tacere vol.2 – Marina Neagu. Recenzie

10 Replies

Buna! Astazi am revenit cu recenzia cartii “Te vad!” , volumul doi al seriei Urlet in tacere. Seria nu este terminata, dar se pare ca nu mai avem mult de asteptat pentru volumul 3. Dupa ce am citit primul volum, am zis sa ii ofer prioritate celui de-al doilea. M-am indragostit de lumea creata de autoare, mi se pare o idee unica si nu am mai citit ceva asemanator. Voi incerca sa explic ideea primului volum, apoi voi spune cate ceva si despre volumul 2.

Urlet in tacere. Volumul 1.

Prin iulie am citit prima mea carte de la autoare, Frumuseti monstruoase, iar de atunci mi-am dorit sa incerc si alte carti. Din pacate, are doar trei carti publicate si una in curs de aparitie. De multe ori nu vreau sa stiu mare lucru despre actiune, mai ales la autorii pe care i-am mai citit. Dupa cum am mai spus, Urlet in tacere are la baza o idee unica, cel putin pentru mine. Nici nu stiu in ce zona sa o incadrez: magie? Paranormal romance? Probabil. Pentru ca avem vise, cosmaruri si protectori ai viselor. O combinatie bizara, dar care mi-a placut maxim.

Povestea este spusa din perspectiva Sarei, o tanara de 21 ani care abia a iesit din spital. In urma cu 5 ani parintii ei au fost ucisi in propria ei casa, iar ea s-a aflat la un pas de moarte, scapand miraculos. Insa Sara a fost avertizata de un strain sa nu mearga acasa. Cine este acest strain? Ce legatura a avut el cu asasinarea parintilor ei? Dupa 5 ani, Sara ajunge in grija matusii ei, sora geamana a mamei sale. La inceput, verisoara ei nu o accepta, insa pe parcurs relatia dintre cele doua se imbunatateste. Am uitat sa spun, dupa accident ea a ramas fara glas. Mic spoiler, doar refuza sa vorbeasca. Dar, desigur, trebuia sa apara si baiatul misterios de acum 5 ani, iar Sara se simte atrasa de el, avand o conexiune speciala cu el. Intr-un vis ciudat, Sara se afla in anul 105, dar este Sarula, preoteasa daca. Sarula ii promite iubitului ei ca se vor reintalni peste 2000 de ani. Mai multe despre acest vis te las sa aflii singur.

Toate cartile autoarei sunt disponibile pe Libris.ro

Te vad! Urlet in tacere vol.2 – Marina Neagu. Scurta prezentare

Daca vrei sa aflii mai multe despre volumul 2, te invit sa citesti in continuare. Poate contine spoilere pentru volumul 1.

Dupa cum am spus, finalul volumului 1 m-a enervat rau. Nu m-am asteptat la tradarea de la final si m-a lovit din plin. Cu asa final, volumul 2 era necesar. Volumul 2 se continua la putin timp dupa evenimentele din primul volum. Matusa Sarei incepe sa ii explice cateva lucruri despre trecutul lor, insa din cauza unor evenimente matusa ajunge in spital. Sara, ramasa cu inima franta, nu stie ce sa aleaga. Inca simte ca il iubeste pe Markus, insa ea este singura care il poate distruge, scapand astfel de cosmarurile ramase in lumea noastra. Cu toate ca primele 50 de pagini nu m-au captivat, atunci cand am ajuns la 120-130 nu am putut lasa cartea din mana. Si in acest volum s-au regasit replicile amuzante, se potrivesc perfect cu tradarile care ma iau prin surprindere :))))

-Timp ce mi s-a parut o vesnicie, am fost cufundat intr-o continua noapte. Rece si intunecata, fara nicio urma de lumina. Apoi ai aparut tu si mi-ai dat stelele.

-Nu stiu ce crezi tu ca suntem, dar stiu ca eu sunt al naibii de indragostit de tine. Mereu am fost si intotdeauna voi fi.

Recomand cu mare drag seria Urlet in tacere  iubitorilor de fantasy si romance.