P.S.: Imi placi – Kasie West. Recenzie

12 Replies

Buna! Astazi am revenit cu recenzia cartii P.S.:Imi placi. Cartea este un romance dragut, perfect pentru 13-14 ani. Din cate stiu, aceasta autoare a mai fost tradusa la noi in trecut, dar cartea se mai gaseste doar in format electronic. Din fericire, in viitorul apropiat, Leda va continua traducerea cartilor ei, daca nu ma insel, doua. P.S.: Imi placi mi-a placut extrem de mult, se citeste usor si rapid, iar personajele sunt adorabile.

Ora plictisitoare de chimie. Concentrata asupra propriilor ganduri si nicidecum atenta la lectia care se preda, Lily isi scrie pe banca un vers dintr-o melodie preferata. A doua zi, surpriza! Cineva a adaugat versul urmator! In scurt timp, intre Lily si corespondentul anonim incepe un schimb intens de mesaje, in care ei isi impartasesc secrete, descopera preferinte muzicale comune, isi destainuie dorintele si viseaza impreuna. Lily se simte tot mai atrasa de cel (sau cea) care ii scrie. Despre cine sa fie vorba? In timp ce eroina cartii incearca sa dezlege misterul si sa jongleze cu scoala, prietenii, dusmanii si ciudata ei familie, descopera ca problemele inimii sunt greu de descifrat.

P.S.: Imi placiKasie West. Scurta prezentare

Povestea o are ca protagonista pe Lily. Ea are o familie perfecta, dar viata ei se desfasoara in mare parte alaturi de fratii ei mai mici de care are mai mereu grija. Plictisita de ora de chimie, scrie pe banca un vers dintr-o melodie. A doua zi gaseste pe banca continuarea. Astfel incepe convorbirea cu un anomim.

Cei doi isi vor lasa scrisori sub banca zilnic, discutand despre familie si problemele lor, dar si despre gusturile muzicale. Prin intermediul scrisorilor reusim sa aflam despre personajul masculin misterios, deoarece dupa intalnirea lor cartea se incheie, nu mai primim atat de multe informatii despre vietile lor inainte de a se intalni.(aproximativ 30 pagini)

Cartea P.S.: Imi placi este disponibila pe Libris.ro cu o reducere de 25%.

Mie mi-a placut extrem de mult cartea. Este amuzanta, dar in acelasi timp abordeaza si teme mai serioase.

Nu ma trata la fel ca pe toti ceilalti. Nu te ascunde de mine.