Intimidare de Penelope Douglas. Recenzie

10 Replies

Buna! Cred ca aceasta va fi prima recenzie a unei carti romance de pe acest blog, iar cartea norocoasa este Intimidare. Aceasta carte face parte din colectia EpicLove a editurii Epica. Mie mi-a placut foarte mult sinopsisul acestei carti si am fost sigura de la inceput ca imi va placea foarte mult. Din fericire aceasta nu m-a dezamagit deloc, chiar daca am banuit finalul anumitor puncte culminate ale cartii. Acest lucru nu m-a impiedicat sa ii acord 5 stelute, iar la acest lucru a contribuit si modul de scriere si ritmul alert. Intimidare este prima carte din seria Intimidare, fiecare urmarind relatiile anumitor personaje principale, asadar cartile pot fi citite in ce ordine doresti si nu este obligatoriu sa citesti dupa aceasta si volumul doi.

Intimidare de Penelope Douglas. Scurta descriere

Numele meu este Tate. Totusi, el nu imi spune asa. Nici macar nu i-ar trece prin cap sa mi se adreseze atat de familiar, asta in cazul in care mi s-ar adresa cat de cat. Nu, abia daca imi vorbeste.Dar nici nu ma lasa in pace.Candva, am fost cei mai buni prieteni, dupa care a inceput sa se lege de mine si a decis ca scopul lui este sa imi ruineze viata.

Am fost umilita, exclusa si barfita in toti anii de liceu. Cu cat trecea timpul, cu atat mai chinuitoare deveneau farsele si zvonurile puse la cale de el, si deja mi se facuse lehamite sa ma tot feresc din calea lui. Am plecat chiar in Franta pentru un an de zile, ca sa il evit.Doar ca, acum, m-am saturat sa ma mai ascund si nici de-a naibii nu il voi lasa sa-mi distruga ultimul an de liceu. Poate ca el nu s-a schimbat, dar eu am facut-o. Este timpul sa ripostez. Nu mai am de gand sa-l las sa-si bata joc de mine.

Sinopsisul a spus destul de multe despre carte, insa toate aceste lucruri sunt dezvaluite pana la pagina 40. Stilul alert al cartii te prinde inca de la primele pagini si te lasa cu sifletul la gura pana la ultima pagina. Dupa cum am mai spus, am ghicit de la pagina 100 drumul pe care aceasta carte l-a urmat aproape in totalitate, insa tot au fost cateva elemente care m-au surprins.

Iti place cartea pana acum? Aceasta este disponibila pe libris.ro

Jared, prietenul meu, disparuse pentru totdeauna, lasand in locul sau un monstru cu sange rece.

Tate invata sa riposteze si incepe sa caute raspunsuri pentru comportamentul ireal al celui mai bun prieten al ei. Desigur ca vom avea o relatie intre cei doi, insa nu mi s-a parut deloc brusca, mai ales ca cei doi aveau un trecut, fiind prieteni pentru 4 ani, iar acum prietenia lor transformandu-se in iubire.

Dar care a fost motivul pentru care Jared o va umili si ignora pe Tate?

-Erai furtuna mea, norul care aducea tunetul, copacul meu intr-o ploaie torentiala. Am iubit toate aceste lucruri si te-am iubit si pe tine. Dar acum? Esti o afurisita de uscaciune.

Asadar, Intimidare de Penelope Douglas mi-a placut foarte, foarte mult si o recomand adolescentilor de peste 16-17 ani cu tot dragul. Eu cred ca voi citi si volumul doi care urmareste relatia lui Madoc, cel mai bun prieten al lui Jared.

Tu citesti carti romance? Ce carte citesti zilele acestea?