Demoni de Laura Nureldin. Recenzie

22 Replies

Buna! Astazi vreau sa iti prezint o carte pe care am citit-o recent si anume “Demoni” scrisa de Laura Nureldin. Am terminat aceasta carte atat de rapid deoarece se citeste repede, are un scris foarte mare si este si scurtuta. “Demoni” face parte din colectia cartile Arven a editurii Herg Benet.

La împlinirea vârstei de 16 ani, Lisa Whelan primește un cadou care îi va schimba viața; acesta sosește într-o micuță cutie de catifea, însă cuprinde puterea unui întreg neam de vrăjitoare – strămoșii ei, de care nu aflase până atunci. Cel care o va iniția în arta vrăjitoriei este Yadiel, un demon enervant care și-a dedicat întreaga sa viață protejării familiei Lisei, chiar din vremurile în care s-au născut primele vrăjitoare Whelan, cu mii de ani în urmă. Totuși, noile puteri ale tinerei fete declanșează alte forțe, mult mai întunecate decât și-ar fi putut imagina vreodată…

Demoni de Laura Nureldin. Scurta descriere.

Actiunea alerta ne introduce in poveste inca din primele pagini. Aflam modul in care Lisa Whelan si-a pierdut cei doi parinti, Michael si Shelley, intr-un accident pe mare. Ajunsa orfana, aceasta este crescuta de sora tatalui sau, matusa Annie. La varsa de 16 ani aceasta primeste de la Annie un colier in forma de pentagrama, o mostenire de familie. Acest obiect ii va schimba viata Lisei, va invata ca in aceasta lume exista si alte creaturi, nu numai oameni, se va maturiza si va invata ce inseamna iubirea.

Dupa ce primeste colierul aceasta afla ca detine o multime de puteri, acestea i se arata in vis, fiind ghidate de Yadiel, demonul care ii controleaza mintea. Fiind confuza de toate puterile pe care le detine, Lisa incearca sa obtina niste raspunsuri la intrebarile care o macina. Insa nu stie daca poate avea incredere in Yadiel, astfel ca isi impartaseste secretul cel mare prietenului sau cel mai bun.

Cei doi pleaca intr-o aventura fascinanta, de unde vor sa afle raspunsurile de care au nevoie pentru a se acomoda noii vieti care le-a fost daruita.

Demonii ei o însoțiseră mereu. Nu ca s-o chinuie, ci mai degrabă ca să-i fie aproape. S-o țină de mână. Să-i ghideze pașii. Să o ridice atunci când simțea că se clatină.

Totdeana, cel mai bine e sa spui adevarul. Minciunile reusesc cumva sa te prinda din urma, orice ai face.

Asadar, recomand cu mare drag “Demoni” tuturor celor care adora genul fantasy. Povestea nu este extrem de complexa si de aceea o recomand si copiilor de peste 12 ani, dar si adultilor care vor sa paseasca intr-un univers placut si misterios. Cartea este disponibila aici. Tu citesti acest gen de carti? Ai incercat carti de la Herg Benet?