Afaris. Umbre pe Aora de Tudor George Ciubotaru. Recenzie

6 Replies

Buna! Astazi vreau sa iti vorbesc despre o carte pe care am lecturat-o recent si anume Afaris. Umbre pe Aora. Cartea poate fi achizitionata de aici, dar si de pe alte librari online. Ea este disponibila atat in romana, cat si in engleza. Cartea pe care o vei comanda, va veni si semnata de autor, precum cea pe care am primit-o eu. Voi lasa mai jos o fotografie a semnaturii care insoteste cartea. Hai sa iti povestesc cate ceva despre Afaris. Umbre pe Aora.

Afaris. Umbre pe Aora- Scurta prezentare.

Când Afaris descoperă corpul mutilat şi neînsufleţit al unei Nimfe în timpul unei drumeţii, Saraf, tatăl său şi liderul Aorienilor, realizează că profeţia sa este inevitabilă. Războiul va începe curând între Aorieni şi magnificile Nimfe. Temerea sa devine şi mai mare atunci când află de apariţia unor noi puţuri energetice pe Aora, care răsar de nicăieri şi emană o energie mistică şi malefică, corupând mințile celor care îi cad pradă, transformându-i în nebuni însetaţi de sânge. Astfel, pune la cale un plan diplomatic de a preveni războiul, dar, totodată, îi pregătește pe oameni pentru ce e mai rău. Afaris începe un antrenament special cu tatăl său, sporindu-şi puterile, dincolo de orice imaginaţie, devenind o armă vie cu scopul de a juca un rol vital în viitorul război.

Afaris. Umbre pe Aora este o carte Fantasy, un Fantasy  care este usor de parcurs si inteles. Incepe atunci cand Afaris descopera trupul neinsufeltit al unei Nimfe, acesta cerand ajutorul tatalui sau, Saraf, liderul Aorienilor. Acest lucru ar putea genera un razboi intre Aorieni si Nimfe, insa liderii celor doua fractiuni incearca sa tina sub control acest razboi. Aorienii erau de fapt niste fiinte nemuritoare care traiau pe planeta Aora. Dupa cum ai vazut si in sinopsis, de nicaieri apar niste puturi energetice care instiga o persoana la lupta, iar Aorienii trebuie sa gaseasca o metoda de a scapa de acele portale.

In aceasta carte s-a vazut faptul ca autorul este debutant, deoarece cartea nu mi s-a parut scrisa in cel mai bun mod, iar lucrul care mi-a displacut total din aceasta carte a fost relatia dintre Afaris si Finaria. Mi s-a parut una fortata, iar povestea lor nu m-a facut sa empatizez cu Finaria.

Per total, Afaris. Umbre pe Aora a primit de la mine 3 stelute, datorita motivelor pe care le-am mentionat mai sus. Cu siguranta ca as citi continuarea acestei carti, mai ales pentru a intelege mai bine finalul neasteptat pe care l-a avut aceasta.