Arena 13 Prada de Joseph Delaney. Recenzie

Buna tuturor!

Astazi am revenit cu o noua recenzie pentru o carte foarte draga mie, vorbesc despre Arena 13 volumul 2 Prada. Am multe de spus despre aceasta carte, asa ca sa incepem recenzia.

Parerea mea

Dupa un final atat de interesant, aceasta carte incepe de unde prima s-a incheiat. Deoarece a primit vacanta de la magistrul sau Tyron, Leif doreste sa afle mai multe despre Gentai, neamul tatalui sau. Acesta ajunge in padure, unde acestia locuiesc, fiind izgoniti de stat. Cand a mai incercat sa se lupte cu Hob l-a intalnit pe liderul Gentailor. Leif incearca sa se acomodeze printre semenii sai pe timpul acestei scurte vacante, dar apoi va trebui sa se reintoarca in Gindeen pentru antrenament. Voi sari direct la momentul in care se reintoarce in oras, fara a va da multe spoilere, doar firul narativ. Dupa ce se reintoarce in oras, un prieten de-al lui Tyron doreste sa cumpare spiritul unui modelator antic pentru a putea sa modeleze laci perfect constienti care sa lupte singuri. Deoarece nu se vor intelege la pret cu negociatorul, alta persoana va cumpara spiritul modelatorului. Ma opresc aici cu firul narativ deoarece nu vreau sa o povestesc. Vreau sa spun ca Joseph Delaney stie sa dea plot twist-uri foarte reusite, ultimele 200 de pagini le-am lecturat imediat, pe unele cu lacrimi in ochi. Sunt extrem de fericita ca am reusit sa citesc aceasta carte, i-am acordat 5 stelute cu plus, iar trilogia aceasta a ajuns in topul preferatelor mele.

O recomanda, sau nu?

Da, cu tot dragul. A fost o lectura placuta, usoara si rapida, o lectura complexa, o lectura care te poarta printr-o lume frumoasa, care iti da zeci de sentimente.